äventyr ;)

fick en inbjudan att leta genom massa beg barnkläder ieftermiddag/kväll. e man sen att tacka ja? nope! de e PRECIS vad jag behöver just nu!
var ju liiiite ledsen att jag missade klädbytardagen på polhem för nån vecka sen (vi var i fjällen) och detta e visst kläderna som blev över så att säga. woho .. :P
känns som man e ganska lyckligt lottad ibland :)
haha tänk på sånna människor som inte kan tänka sig att ha annat än designerkläder på ungen, eller att inte kunna sätta på honom/henne nåt som e i beg skick. stackars den ;)

å liite kul att de blir samma dag som jag "beställt" didriksson overallen :p men de gör inget för jag/vi/han behöver en overall till ju. och kanske ett par dojjor.
även om han inte går så blir de ju kallt när han sitter i vagnen eller i bilen. a ja .. vi får se :-D känns riktigt bra iaf



alldeles nyss såg det ut såhär:


liten har visst kommit på att han ska ut å gå med lära-gå-vagnen ..
nån som vill satsa lite pengar på datumet när han börjar gå? haha .. nej då, men jag tror de blir innan jul iaf. (som han släpper taget och inte bara ramlar)

men nu sover han så sött, när han vaknar(ca 1-2h) så drar vi till morbror som får vara barnvakt medan mamman shoppar loss (får? vill? tvungen? allt e en definitionsfråga)



idag har jag käkat 3riskex hittills.. woho!

Kommentarer
Postat av: Linda

29 oktober!

2009-10-07 @ 14:25:47
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0