vardag - var dag

idag har vi varit en snabbis på ikea för inhandlig av krimskrams. sånt som jag inte gillar eller förstår mig på. men, vad handlar julen om, om inte krimskrams? sen åkte vi till BVC å bäbis hade (som väntat) gått ner i vikt istället för upp.

försöker ladda inför lillens födelsedag oxå .. galet vad fort de går .. alltså mentalt ställa in mig på att han fyller året snart. för de e snart .. jul å nyår går ju alltid så himla fort å sen e de mitten på januari ju.

idag har både tvättmaskin och diskmaskin fått jobba iaf. så här ofta brukar jag inte tvätta men de e inte så kul att ha snorränder på precis ALLT hemma .. nu när snormaskinen avstannat lite så kan jag passa på å tvätta så håller sig sakerna rena i mer än 1 timme iaf :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0