snäll bäbis

idag har jag varit bara slö. huvudet har inte riktigt hängt med å tiden har gått kanon sakta.
som tur e så e leo hyfsat frisk, bara lite snuvig, och de betyder att han "klarar" sig själv ganska mkt. jag har legat på soffan och läst tidning typ hela tiden sen lunch å han har pillat med leksaker. kommer fram till mig ibland och ger mig en leksak. å så får han sitta på min mage å läsa tidningen med mig.

just nu känner jag bara "underbara unge" .. fast de e kanske för att han sover :D hihi



här har sina myst med leo tills hon fastnat med sig klo i hans tröja. leo tyckte de var lika kul ändå men sina blev frustrerad. :p




har oxå kommit på att jag inte lägger upp så mkt bilder längre fastän jag tar lika många bilder som förr .. ska bli bättre ju.



fasen oxå. de e skit under vissa tangenter på min datorn .. bland annat under j och ä. så himla irriterande när man måste trycka fler än en gång för att de ska bli rätt .. eller trycka riktigt hårt .. a ja .. nu tillbaka till tidningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0