november

e de bara jag som tycker att november har gått ovanligt fort?
jag vill inte att de ska gå så fort ju för snart e de feb å då ska leo börja på dagis .. galet ju ..

nu på morgonen har operation jul fortsatt .. de låter som jag har jättemkt jul hemma redan men de har jag inte. de e bara det att jag göra lite varje dag istället för att göra mkt på en gång. så nu har jag preparerat de 2 stjärnorna på fot som jag köpte på loppis för 5kr st med julsslingor från rusta för 15kr st. 40kr för 2st stjärnor till köket alltså :p
helt min filosofi :p

i övrigt idag har vi inga planer. trist värre ..


Kommentarer
Postat av: Linda

Stjärnorna i fönstret blev riktigt bra! Blir det nåt på lördag förresten? Har varit så djupt nergrävd i mina böcker att jag inte märkt att dagarna bara susat förbi.

2009-11-25 @ 11:19:56
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tjusigt värre!! Och till en billig peng - kanon ju!

2009-11-25 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0