löööööv löv

tänkte vara duktig nyss å kratta upp löven som jag tjatade om.. för de snöa å snöa .. trodde (hoppades) att de skulle ligga kvar lite så behövde ju verkligen kratta.
när jag kommer ut sitter en hund på en liten gräsplätt vid garagen utanför mig. ser ingen så jag blir lite fundersam vart människan som borde höra till var nånstans. ser ingen men märker att hunden e väldigt lydig fast busig. går runt i över 20 min med den i släptåg och knackar dörr.
ingen som vet vart den bor eller nåt..
när jag e på andra sidan vägen så får den tokfart å när jag ropar kommer den inte tillbaka. spårlöst borta .. tog 2 varv runt båda sidor av vägen men fann hunden ingenstans. undra vart den tog vägen.
jag gick in å kollade till bäbis som satt i sin säng å lekte. (ej sovadax än)

så blev de nå lövkrattade då? nää .. å nu e de nästan helt mörkt ute så, synd .. hihi

Kommentarer
Postat av: Hmm?

Lämnade du din bebis ensam inne i över 20 minuter?

2009-11-07 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0