ikea, we love

har inte skrivit nåt om de å med risk att den braiga trenden spricker nu så, leo har sovit 3 HELA nätter på raken nu! kan bero på att han käkat mat som aldrig förr de senaste dagarna. efter att han var så sjuk för nån vecka sen så har han kommit igång med maten kanon bra ju. känns riktigt bra :p



vet inte riktigt vad för städperiod jag e inne i men jag har rensat en till garderob på saker som jag ska ta ut i förrådet samt slänga. riktigt nöjd blev jag. ska bara åka till IKEA (igen) å köpa massa fina lådor som ska stå på hyllor i lite olika rum.
funderar på att köpa riktigt röda blomkrukor oxå för att förstärka julkänslan i vardagsrummet :p hehe .. 25kr st å jag behöver 4 st .. de e ju lugnt ..
får ju pengar på fredag och även om jag alltid spar undan hälften till leo så blir de ju 500 kvar :p
hmm ..

shoppinggenen i mig har legat å vilat i 2 veckor men nu har den kommit igång igen .. fast mkt av de jag köper e ju rent praktiskt, typ de lådor jag ska köpa oxå :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha det är jobbigt när man kommer igång och vill shoppa massa. jag vill köpa hur mycket som helst för tillfället känner jag, det är ju tråkigt när man är ganska pank. :P



skönt att du får sova, jag får inte det längre... lite tråkigt tycker jag. :P

2009-11-18 @ 12:08:41
URL: http://ynnejjj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0