gryta!

 

så här ser det ut när man har hjälp i köket av en 10månaders bäbis.
har gjort en gryta idag till leo. har kommit på att den enda hemmagjorda maten han får e fiskbullar å köttfärssås, med olika tillbehör. å visst fiskbullarna e konserv men de e inte burkmat iaf å de var de jag syftade på. :p
så fisk och köttfärs får han så vi saknade kött tyckte jag. så de blev gryta med kålrot, morötter och lök.

btw så har jag aldrig köpt kålrot förr å pinsamt som de kunde blitt så hade jag inte kollat upp på google hur sånna såg ut innan men som tur e fanns de bild i affärn så jag visste vad jag letade efter :p hehe

nu ska jag packa in oss i bilen å åka hem till mormor å morfar i mörkret.



kan avslöja att leo fortfarande har pyjamas på sig :p

Kommentarer
Postat av: julia

Heeej! Nu är jag tillbaka med min dator! Va kul att du har Leo så. Vi har också det!!!! =) Urbra!

Rolig design på bloggen. Är lite lessen nu att vi inte är har under julen....men men.....

2009-11-27 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0