bowling och tankar!

galet hur off jag blir på helgen .. :p hehe .. jag leker tonåring och spelar datorspel hela helgen .. hehe

insåg just att de e mindre än en månad till lucia .. :p så i brist på saker att göra nu på sönkväll (efter att jag städat å slösat bort nån timme framför datorn) så har jag hämtat en del av julpyntet. eller nja, julpyntet får ligga kvar i kartongen ett tag men alla lysen. jag älskar när de e ljusslingor i träden, stjärnor i fönstren och girlanger på balkongerna.
har rekat lite å insett att jag (nog) inte saknar nåt pynt iår. har köpt på mig de mesta som behövs (behövs? nja men så de ser okej ut iaf) ;)

nu e de bara 5 dagar tills barnbidrag :p hehe .. denna vecka ska jag försöka att undvika att använda bilen nåt igen. funkade ju förra veckan så de borde gå. om man tar sig till ÖF mån-tis-tors så har man ju saker att göra alla dagar (nästan iaf) å sen kanske man kan lura hit dumle som sällskap oxå .. (jag vet, dumle e död men daniel känns så konstigt att säga för mig .. lever väl kvar i dåtid ja .. )







var hur kul som helst att bowla i går. men tusan var ont i handleden man får .. å lite senare även i låren .. :p hehe .. vill gärna göra om de men inte alltför ofta :D

över och ut

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååå kul med bowling! Var typ 100år sedan jag bowlade.

2009-11-16 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0