massa bilder!

på nåt sätt fick jag bäbisen att somna om å sov till ca 9 imorse. å jag behövde de verkligen .. :p

sen startade dagen:

hackat blockchoklad och nötter nu för att göra kakor .. nån dag .. haha .. de kommer de kommer..


tog en sväng till boulongern med bäbis. blev en ganska mysig promenad.

påväg till boulongern, gavleån, fann på nån lustig leksak/staty


jag och vagnen (leo tog kortet)


jag och bäbis


fisen hade de bara skönt





fina blommor på plommonträdet. e ju helt facinerad över hur mycket blommor de e på de.


Leo har hunnit bli 4 månader nu oxå :-D <3


och eftersom bäbis e gammal nog för potatis nu så.....






haha roligt var de.. men egentligen, hur gott e bara potatis .. de smaka ju bara potatis .. haha .. inte ens jag skulle ju bara käka potatis. stackars bäbis. å han sjönk ner mer å mer i stolen efter de lillalilla smakisen han fick .. haha



såg precis att tanten har besök .. och att hon kommit hem alltså .. eller såg .. jag kände, de luktade rök .. :( a ja .. då kommer jag inte få sova ikväll då .. jävla skit .. jag som har nog problem med att bäbis inte sover bra .. :(

Kommentarer
Postat av: Cissie

Mysig dag!!

Hahah leo såg inte helt nöjd ut över potatisen ;-)

Elakt att lägga ut bilder/recept på kakor morr jag har bestämt mig för att sluta med gottis. (får väl se hur det går). kram//Cissi

Promenad??

2009-05-14 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0