Nu börjar ...

Nu börjar sommaren smyga sig på så smått. Mitt plommonträd blommar för fullt och alla vårlökar börjar vissna.



å bäbis e så go å glad


 

jag har fått hem till kära å saknade sing star oxå .. insåg inte hur mycket jag saknat de förrän jag kom på att jag inte hade de hemma för nån vecka sen :p hehe


idag har vi hunnit storhandla på maxi, köpt kattmat å sand på söders zoo (som jag förövrigt aldrig mer kommer handla på) och pillat en del i trädgården. försökte mig på att klippa gräset oxå men fan vad jobbigt de var, sen började de regna :P så nu står klipparen ute med halv klippt gräs på framsidan .. borde ställa undan den iaf så den inte dör .. haha men nu skiner solen igen men mitt humör e i botten så jag har ingen lust att gå ut å fortsätta .. måste dock ställa undan mer grejjer som jag tagit fram .. orka ..

mental note: duscha/tvätta av barnstolen och babysittern snarast.

förresten så märkte jag en stor buske på framsidan idag som jag aldrig sett förr .. den måste ha växt upp väldigt snabbt .. pillade ner några slingerkrasse i jorden på framsidan igår och några solros frön på baksidan idag .. sånna från weibulls junior. får skylla på att jag har barn för att jag köper sånna frön :P

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Go killen vad söt han är! :) Fick ett jättefint kort av er idag! Vi kommer ju såklart. Kram

2009-05-11 @ 15:16:12
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0