tradera

oo ja .. jag e typ världsmästare på tradera nu. men döm till min förvåning när de jag ropat hem idag finns på samma gata .. hehe
bara å traska över å hämta :P

nu vakna bäbis till lite så jag tog en paus :P



helt ärligt tycker jag de e jobbigt/hemskt/läskigt när de regnar å blåser så mycket som de gjorde i kväll .. å andra sidan e de lite mysigt .. hmm .. svårt å bestämma mig .. men mest tycker jag illa om de. tur att man får vara inne iaf .. tänk å vara älg eller nåt .. haha


nu ligger bäbis i min säng efter att han vakna i sin å inte ville somna om direkt .. men nu sover han igen :P skönt värre .. nu ska jag ligga i sängen å njuta av sovande bäbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0