potatis

sen vi gick upp vid 8 har fisen legat på golvet och bekräftat gång på gång att han har fötter. sen blev de en lur på soffan medan jag läste vi föräldrar. bra tidning, tycker jag.

sen lagade jag ny potatismos till bäbis. varför heter de pure? de e ju mos .. hmm .. käkade väl inget idag heller men hade de i munnen iallafall. vart e framstegen? a ja .. jag har ju börjat odla tålamod så jag får väl använda de nu.
ska köpa palsternacka nästa gång jag handlar å se om de funkar bättre. han kanske inte gillar potatis alls å då kan man ju ta nåt annat sålänge å ge potatis lite senare.



undra om vi ska gå ut å gunga lite idag kanske. har ju bara hämtat tidningen idag så jag vet inte om de e varmt eller kallt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0