lördag

idag stod jag å pappa i godan ro och slog lite golf på baksidan hemma hos dem när de sa pang på himlen å de blixtrade och åskade. fort fram till bäbis som satt i gungan (vart annars) på altanen för att trösta honom, men han grina aldrig som jag trodde han skulle göra. asså åskan var precis ovan oss så jag blev skitskraj men han bara satt där som vanligt.



käkade grillat sen å hade de skönt å hux flux var klockan över 19 å de var hög tid att åka hem. vill ju inte fucka upp bäbisens sovtider så mkt. blev läggning 45 min senare idag pga de men han somna på 25min bara :p känns skönt.

när jag kom hem efter grill så plocka jag ihop alla saker som ska med i morgon. jag, fisen å X ska åka till Järvzoo. Här e en bild på hans skor :p haha i en kattrumpa så ni förstår att bilden e tagen hos mig .. haha


ska ställa klockan på 07.00 tills imorgon å gå å lägga mig nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0