blank dag

nu så ..
vill inte nämna gårdagen även fast den var kanon till klockan 20. sen havererade ALLT.



så vi fokuserar på idag.

vaknade av att leo ligger å sjunger. de e då man öppnar ögonen å börjar dagen med världens största smile. å vad go han var i morse! å sovit bra på natten med :P
gick ut ganska på en gång. läste tidningen medan leo satt i sitt tält. han e så go när man e ute. han gillar de.
han har börjat intressera sig för böcker oxå så han fick en liten mjuk bok att leka med. så satt vi till 9 då prästen vi ska ha på dopet kom förbi och vi gick igenom dopet. leo hade somnat precis när hon kom, perfekt tajming alltså.

har hunnit med en massa saker i trädgården oxå. rensat en del rabatter och vattnat och sått gräs och massa blommor å morötter i lådorna. hehe ..
å så målades de på min vägg äntligen så nu blir de inge mer förstört på min nysådda gräsmatta där :P

vi sov en sväng på soffan nyss. de e sååå mysigt. de e nog en sak jag kommer sakna nå fruktandsvärt när de inte går längre.



 å vädret på lördag ser ut att bli kanon. sånt tycker jag e viktigt å jag vet, man kan inte styra över vädret men de e kanon att de kommer bli bra väder iaf! (egentligen e allt utom kyla ok, till å med regn)

i morgon blir de till att handla mat oxå för då har jag ju fått bostadsbidraget :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0