storstädning

yes, idag var de dax å fixa till efter veckan. herregud vad prylar jag har lagt överallt. jag lever ju i vardagsrummet nu så de andra rummen förfaller :p haha .. men nu ser de kanon ut.
organiserade klart i tvättstugan å slängde massa saker jag inte använt på några år å så rensade jag kläder som jag inte kan ha längre. e en bra ursäkt till att göra sig av med kläder man köpt å sen insett att man inte passade i men inte velat slängt för man har lagt pengar på de. kan ju faktiskt inte ha de :p haha

68kg väger jag nu. *woho*

sen iväg till mormor (gammel). tyckte jag hörde att hon fyllde 84 eller 87, e inte alls säker. e säker på att hon e gammal iaf :P å hem kom jag! haha

nu har jag bäddat i sängen i vardagsrummet så jag satsar på att sova där i natt men vi får se som sagt.

över and ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0