soffsov

ja de verkar funka med att sova på soffan. den lille sov bra hela natten (och kvällen med) spännande värre. dock så hade han ont nånstans på kroppen imorse vid halv 7 så vi var vakna nån timme å sen efter 45 min vakna han skrikande igen .. inte kul, varken för honom eller mig. men de gick över så nu ligger han i babysittern å bara myser på sitt allra bästa morgonhumör.

så vad hände igår då.
ja inte mycket, en sväng på stan där vi inhandlade lite pysselsaker och ett par skidglasögon till bäbis. bild kommer senare men kan medela att han e väldigt söt (läs: ful) i dem.

(två pysselhängisar är klara)


sen var vi hemma över dagen så kom mamma å pappa å hjälpte mig å städa på kvällen, de behövdes. jag har inte orkat nu när bäbis inte sover alls kvällarna.

idag har jag inget inget inget planerat. ska nog ta en sväng till affärn bara, de behövs lite mjölk å saft å sånt. imorgon däremot, de ser jag fram emot. dumle e påväg till gävle i dag för en halv vecka i gävle. ska bli mycket trevligt å träffa honom lite. har bara träffats 1 gång senaste året å de var på arvika festivalen såklart :p han e ju "sån" (yeah korn till arvika 09) så imorgon har vi prel. bestämt att träffas.

idag e de strålande sol å blå himmel med 3 plus ute! ser så himla mysigt ut. funderar faktiskt seriöst på att ta en lång promenad (inte likt mig) men vi får se hur de blir med de. de beror ju lite på när å hur bäbis sover oxå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina de blev! //Cissi

2009-03-18 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0