sjuker

usch igår kväll troddejag att jag skulle få hjärtattack ju. lillman sov dåligt på dagen å sen när vi gick å la oss vid 2130 så la jag honom på sidan i sängen. han var hysterisk som vanligt (vikken unge gillar å gå å lägga sig?) sen när jag kröp ner flyttade jag lite på honom å upptäcker att de e blod på hans kudde. känns inge bra så jag kollar efter å de forsar (kändes de som, de droppade snarare) från örat. får lite panik å går (springer) å hämtar telefonen men de sitter inte i laddstället, svär åt mig själv å går å tänder lyset, hittar telefonen, slår numret till mamma. fortfarande en hysterisk kille i sovrummet.
pappa svarar, märker att han blir orolig, jag har smått panik, tar in leo i tvättstugan å får mamma i andra änden. hela tiden tror jag att blodet kommer inifrån örat (utan att direkt ha kollat efter) mamma säger att jag ska kolla vart de kommer från, de e helt omöjligt för hela örat e verkligen intäckt i blod. börjar komma tillbaka till verkligheten så jag hämtar bomull å börjar torka bort blodet för å se vart de kommer från. leo har lugnat ner sig så jag tolka de som att han itne har ont i af. å de e ju skönt. ser att de inte e blod i innerörat å de känns bättre. lägger på telefon å koncentrerar mig på att försöka hitta såret men jag finner inget. de blöder inte mer iaf. 
så var de bara å ta bort den blodiga kudden å byta kläder på lillen för de e blod över hela hans axel å på hela sidan av skötbordet. 

sen gick vi å la oss iaf. 
men har inte sovit bra i natt alls, varken han eller jag. han har knusslat å knorrat hela natten, därför har jag inte sovit bra alls. 
nu ska vi vakna till liv å ge oss ut på äventyr (kan man hoppas iaf)         

Kommentarer
Postat av: Linda

Men var kom blodet ifrån då?

2009-03-07 @ 18:36:31
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: S

de kom från ett litet litet litet litet litet sår på insidan, högst upp i ytterörat. töntigt litet sår, fruktansvärt mycket blod

2009-03-08 @ 10:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0