luktar de gris?

nä de luktar bränt, av min dator.

de luktade illa om min datorn igår när jag kom hem så de blev inget skriva men nu har jag blåst bort massa damm från den så de luktar bättre :P haha

på vägen hem till föräldrar så åkte jag förbi där de brann för ett tag sen av ren nyfikenhet. de ligger ju väldigt nära däe jag växte upp.
vänster bild: bränt hus. mitten bilden: där jag är uppväxt. höger bild: grodan mamma satte på brevlådan för 15år sen e kvar.

blev iaf inga skidor i går, pappa å jag åkte å handlade istället. stötte på malin som jag gick i högstadiet med. hon bor i stockholm numera (tror jag) å fick barn 17dagar innan mig. :p de var VÄLDIGT oväntat att stöta på henne på ica sätra. men men .. de var trevligt å vilken dialekt hon hade lagt på sig! haha


på kvällen blev de bad och mys. när vi kom ut från badrummet efter badet fann jag detta.



efter en riktigt jobbig natt var de upp tidigt å i väg till uppsala med bror å linda. leo skötte sig över förväntan medans vi var på biltema å stadium. käkade på nåt som hette dax som e en hamburgerbar typ. de var gott, bacon och äggburgare :P mums! visste inte ens om att de fanns ett köpcentra precis bakom biltema.

hej på linda i uppsala


på hemvägen sov leo fortfarande gott å jag med! jag har inte somnat i bil/tåg/buss på jättemånga år ju! så jobbig var natten :P

nu ska jag å bäbis sova lite på soffan tror jag.

over ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0