Grattis!

Stort grattis igen till Sara och Mattias. Leo har fått sin andra tremänning nu. en liten robin. de e så himla spännande å ha barn i samma ålder ju.



idag har jag å mamma varit på stan, var ju meningen att jag skulle köpa lite saker innan fjällen men eftersom jag inte fick nå pengar alls denna gång av f-kassan (fick 3500 förra månaden) så var de svårt att köpa nåt. vi var in på "pyret" på söder för de hade utförsäljning eftersom de skulle stänga å mamma köpte lite saker som vi kan ha hemma hos dem. täcke å nån mugg, var mellan 30 å 50% på allt.



vi tog en liten sovstund på eftermiddagen å de var så himla skönt. sen har vi bara hängt, jag å fisen. :p
nu sitter vi å väntar på å få sova :p hihi

yttligare en bra dag i vårt liv

over and ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0