föräldragrupp=jämförelsegrupp?

idag e de föräldragrupp för första gången. ska bli spännande å samtidigt hemskt. gillar ju inte de där med "min kan sitta, kan itne din de? ha fnys!" osv .. hoppas de inte blir så.

natten var jobbig (första jobbiga på länge nu) leo somnade inte förrän efter tolv å sen vakna han vid halv 3 å bara skrek. var vaken i 2 timmar men sen sov vi till 9. men usch vilken jobbig natt.

nu låter de i babyvakten lite då å då så leo e nog vaken i vagnen på altanen men inte gnällig eller skrikig. de e skönt.

fattar inte riktigt att jag kan skriva att jag ahr en altan :p jag har en altan! *wee* de e ju så här jag vill bo. har jag alltid velat ju :p radhus med uteplats. visst de e en liten gräsmatta men den räcker som första gräsmatta å blomsterland, man får öka storleken (köpa nytt radhus nånstans) om några år när man lärt sig hålla ordning på en liten trädgård :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0