bra natt

jajamänsan! de gick kanon å sova på soffan. för leo iaf :p min kropp gillade inte riktigt att sova i samma ställning med en bäbis bredvid sig men vad gör man inte för bäbis å för sin egen sömn.

tänkte ta en sväng på stan idag å fixa lite saker till pysslet. måste dock kolla finanserna. hoppas jag får ut HEL ersättning denna gång för den månad som varit nu har varit skit tuff eftersom jag bara fck ut ersättning för 5dagar av nån dum anledning. hoppas jag får bostadsbidrag oxå. då skulle jag kunna börja spara lite pengar oxå. skulle vara såååååå skönt ..

nä nu ska jag sluta babbla å göra nåt nyttigt .. (ställa in mjölken i kylen, sen vila haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0