babyvakt

så ja, då har en babyvakt inhandlats. blev dyrare än vad jag tänkt mig men de e fin :P


det e föräldraenheten, bäbisdelen ligger ju såklart med bäbisen nu :-D

de blev utan vagn oxå, för usch så de snöade. har skottat 2 ggr redan bara för att de ska se bebott ut typ. å eftersom jag bor i ett hörn så blåser snön in här så om de kommer 6cm så får jag 18cm typ :-D
har iaf skottat bort 8-9cm.

nu väntar jag bara på besök av morbror å tant ( ;) ) så vi får visa upp oss att vi kan hålla upp huvet så fint så fint :-D
ska ringa mormor en snabbis innan tänkte jag.

över och out

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Så fin den ser ut babyvakten! :) Men ingen bebis innan helgen... Vi rustar ju badrum! :) Puss och Kram!

2009-03-10 @ 19:05:46
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: S

just de! men jag tror ändå på innan helgen ja. :p ska lämna tillbaka vakten så fort som möjligt oxå! å tack för lånet!

2009-03-10 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0