vanligt inlägg

nu e de dax för de vanliga inlägget. blir ju samma tid varje dag. när bäbis i nattad.
han var inte alltför nöjd med att behöva sova nu men de gick. :P



idag var johanna å cornelia här. var ett tag sen nu, dagarna och veckorna går ju så himla fort. å hur länge sen var de inte jag träffade cissi då .. hmm .. måste ta itu med detta.. ett sms iaf .. men nu ska hon ut på äventyr snart men de får iaf bli efter så man får uppdatera sig om äventyret!

sen kom brorsan över. lekte massa med leo och hjälpte mig med bloggen lite .. tack tack!
e faktiskt ganska nöjd med hur de blev. men e nog inte riktigt klart men för denna gång iaf :P

på kvällen nu så fick bäbis ett bad (UTAN olja) han blev röd ändå men inte lika röd som när jag hade olja i badet iaf.

blommorna jag plockade igår e fortfarande fina



imorgon ska vi hem till mormor å morfar. åker nog å kollar på nån midsommarstång å sen grilla. blir nog kvar över natten av bekvämlighetsskäl.




idag börjar unga mödrar på kanal5 igen! woho! de e nog mitt favoritprogram sen jag blev gravid .. alltid nån som har de värre .. :-)



åsikter på layouten? positivt? negativt?
ge mig allt så får jag chansen att rätta till ..

tycker de e lite spännande att jag har 40 unika läsare/träffar på min sida varje dag men typ ingen som skriver kommentarer. å bara 6-7st som gav sig tillkänna för ett tag sen när jag frågade vem de var som läste. a ja .. lite mer spännande så här kanske :-P

nu ska jag borsta tänderna så de e klart när unga mödrar börjar.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hmm ja vi är alldeles för dåliga. Kan ju tro att vi bor jättelångt från varandra ;-) Men efter Egypten - då!! :-)

Leo kanske är allergisk mot vatten?! Kan man vaar det??! Eller anv. du ngn tvål??

2009-06-19 @ 21:17:21
Postat av: Cissi

Hmm, ja nu var det alldeles för länge sen. Kan ju troi att vi bor jättelångt från varandra! ;-) Efter Egypten får det bli skärpning!!! Vi har ju lite updatering att göra.

Leo kanske är allergisk mot vatten?! Kan man vara det?? Eller om du anv ngn tvål?? kram

2009-06-19 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0