update

just nu sitter jag å pumpar whiskymjölk. mm .. haha .. nä jag skulle aldrig smaka, inte ens om den var fri från whisky.

kvällen igår var kanon. hur kommer de sig att jag får så många bra dagar helt plötsligt? hmm .. kan ju inte ge cred till X hela tiden då kommer ju han att leka mallig ju. haha ..
sing star och whisky å en kortare sömn på golvet innan jag fann sängen vid tolvsnåret.

var väl inte riktigt i fas att köra bil sen när vi åkte härifrån i morse klockan 8 (!!!!!!!!!!) men men .. å så banga jag på de jag sett fram emot .. de kändes så himla främmande och stort när jag väl satt där .. usch var ju läskigt.

följde med ut till forsby för att se när X å några kompisar rev ett hus. de var ett segt segt hus å när jag åkte vid 11 så stod sista väggen å en del av taket fortfarande.

nu har jag packat inför resan imorgon, blev inte så mkt som jag trodde faktiskt så undra vad jag glömt .. hmm .. städade upp lite efter igår å nu ska jag åka å hämta fisen hemma hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0