lagomt virrig (varning!)

knopade ihop ett roligt test om mig på facebook tidigare idag och nu ska jag analysera resultatet lite.

de som känt mig längst men inte står mig så nära nu längre har typ ingen aning om hur jag har ändrats på några få år och de som jag känt bara ett kort tag känner mig mer. de måste ju tyda på att jag har ändrat mig. eller? hmm .. blev de virrigt .. jag känner mig lite virrig helt ärligt.



idag har vi verkligen verkligen verkligen verkligen inte gjort nåt. inte ens städat eller tvättat nåt. BARA legat på soffan och golvet å myst. (myst? mös? myste? mysit? mysigt?) å regnet har öst (öst? ösit? ösigt?) ner hela dagen .. å som ni märker e jag helt slut i huvet för de där med svenskan lämnade jag i går å ska försöka hämta de tills imorgon iaf.

kanske borde vara lite nyttig nu när bäbis somna ganska tidigt å utan skrik att städa lite eller plocka lite eller nåt sånt .. men måste jag? jag ska ju ändå inte få besök av nån förrän på torsdag. å innan dess hinner de bli stökigt och smutsigt 10ggr om ju .. hmm .. nää jag sitter nog kvar i soffan å knaprar på chipsen som blev över igår.

igår kväll kollade jag faktiskt på en film för första gången på länge .. eller jag tror jag kollade på den. hmm .. e man lagomt virrig när man inte vet om man såg filmen eller ej .. asså jag drog i gång filmen i sovrummet men jag kan inte säga att jag minns att jag kolla på hela filmen. minns att jag såg slutet iaf. men vad gjorde jag mellan .. hmm .. krånglade bäbis? kanske, men pausade jag inte då?
nu minns jag vad jag gjorde!! jag hade datorn med mig i sängen å pratade med X samtidigt. han e bortrest denna vecka trist nog men vi ska nog alla överleva det .. de förklarar mina minnesluckor i filmen ju! somnade i bra tid vet jag men har ingen aning om när .. hur kan man tappa bort en kväll såhär? hmm .. när käkade jag chipsen då? för de gjorde jag ju igår, men inte i sängen .. hmm.. nää jag blir inte klok på att grubbla.. kan ju inte dirket fråga nån heller vad jag gjorde igår kväll.. haha ..
ska förtydliga att jag verkligen inte drack nåt med alkohol igår fastän man kan tro de





imorgon har jag heller inga planer ju .. känns lite tråkigt men har inte nog med pengar nu att göra nåt .. carl e ju fortfarande skyldig mig underhållet för juni .. när han skrev och sa att de skulle bli lite sent hade jag tänkte mig några dagar, en vecka kanske, nu har de gått 2 veckor. å när jag väl får smset att han fört över pengarna så tar de (oftast)3dagar till innan jag har pengarna på mitt konto eftersom han har nordea och jag har swedbank.
(betyder ju oxå att han aldrig betalar i tid, jag ska ju ha pengarna på mitt konto den sista varje månad men han sätter över dem från sitt konto den sista så jag får dem alltid ca 3 dagar sent ju) usch blir lite bitter på det oxå.



ska bli så skönt å sova snart så jag slipper denna förvirrade dag .. haha .. kanske ska slå på en film och bli störd på msn idag igen. hade varit trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0