regn regn regn, bara bara regn regn regn

det är blött det är blött det är jätte blött ..
å en perfekt ursäkt att bara vara inne och hemma!
bäbis ligger å sprattlar på golvet. e väl inte helt nöjd med de men jag får så ont i ryggen av att ligga där med honom hela tiden så lite ensam får han allt vara .. :P drog igång lite musik så blir han nöjdare.



var en toppennatt inatt förutom att bäbis tyckte de var morgon kl 5 igen .. hehe .. men de överlever jag för då plockar jag ut honom i hans säng och där får han ligga å gny tills han somnar igen. fast måste erkänna att de var lite jobbigt att behöva gå upp å hämta honom igen kl 7, e ju lättare när han redan ligger i min säng .. hehe. han kom upp i min säng vid 03 inatt.



jag vill att tiden ska gå fort nu .. ge mig några månader gratis tack .. fast ändå inte .. suck ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0