insikt

kom till nån sorts insikt nu när jag stod i duschen i godan ro medan bäbis sover.
jag har ju supit bort de två kvällar/nätter när jag varit barnfri å sen ångrat mig dagen efter. inte att jag druckit utan att jag inte kunnat sova så bra eftersom jag varit onykter. förra helgen sov jag ju bara 6h när jag hade druckit MEN nu när jag stod i duschen så kom jag på, när ska jag annars göra sånt? nu komme rjag ju inte "supa bort" alla kvällar jag e barnfri men kanske göra saker för mig själv. jag hade ju tänkt att bara vara hemma å sova när jag var barnfri.

men jag ångrar mig inte alls. jag sover ju ganska bra när bäbis e hemma oxå. de går ju i perioder å just nu e de kanon ju. så som jag sov i natt, så bra var de länge sen jag sov å så vakna upp till ett mysigt sms .. alltid trevligt.

summan av kardemumman så kommer jag fortsätta göra saker som JAG vill när jag e barnfri hur trött jag än e dagen efter. (å som sagt inte nodvändigtvist dricka å ligga .. haha)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahah, vad rolig du är. Klart du bara kommer göra sånt!!! ;-) //Cissi

2009-06-10 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0