gåstolen



JAG bara älskar gåstolen. bäbis e mest intresserad av leksaken på bordet. hihi
men finns nån finare färgkombination på bäbissaker?

idag e planen att slappa å tvätta de sista på dagen å sen skeppa (ibland känns de som att skeppa, men snarare förflytta) bäbis och lite saker till mamma. bäbis ska spendera natten där, igen .. whiskey (?) till sara då? helgalkis? nää jag ser de bara som att jag har några månader (13) att ta igen. haha

imorgon ska jag göra nåt jag aldrig gjort förr. jag e förväntansfull och lite nervös.

Kommentarer
Postat av: C

Jag vet vad du ska göra! ;)

2009-06-05 @ 14:29:50
Postat av: Cissi

Sötnosen!! Äntligen en gåstol :-)

Du får berätta allt efter morgondagen :-D

2009-06-05 @ 21:56:48
Postat av: Sara

jag fega ur!!!!!!!!! buhu :(

2009-06-06 @ 12:26:42
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0