frammåt

nu går bäbis frammåt i stället för bara åt vänster i gåstolen. hihi .. han vet nog inte om de men de gör inget. å förresten har han vänt sig från rygg till mage några gånger nu med .. *weee*



idag ska jag försöka komma ihåg att köpa en bluetooth-sticka så jag kan föra över bilder från telefonen till datorn så jag kan ladda upp dem på bloggen. e ju inte alltid man har kameran med men telefon e ju oftast med å de e så lätt att använda blue-tooth ju.
ska även köpa ett par jeans. har inget å ha på mig i dag på fridas student. jaja, säg att jag gör saker i sista minuten men kom tillbaka när ni själv e mammor å inser att tiden inte räcker till allt.
kommer att köpa samma modell jag har nu på de mörka men en storlek mindre och ljusa. de passar inte riktigt men bättre än inga alls ju.

ska springa iväg och väga mig bara för att jag pratar om storlekar.
äsch då, vad har hänt? 68kg stod vågen på .. men men .. verkar som att jag stannat av mer eller mindre. de löser sig. känner mig väldigt bekväm med att vara stl 40/L/30" men (nu kom de där "men"et) man vill ju alltid se ut som innan man blev gravid .. haha .. jag har ju iaf en välskapt son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0