älskar blue-tooth och blue collar


dagens frisyr var jag väldigt nöjd med


bäbis e väldigt nöjd med gåstolen


här fann jag sina när jag kom hem. bra att sängarna utnyttjas!


kvinnor kan! tills sista skrúven som krånglade! grrr.. pappa kommer hit snart å hjällper mig. men jag tror ändå inte att de går! sista skruven passar inte!! (och för den som inte ser de så e de ett uppånervänt bord som jag monterat ihop) ska byta ut mitt i plast mot detta.



förövrigt idag då så har vi varit på MVC. gick med på att testa p-plåster. de ska visst inte vara så vanligt. ca 1 varje år hos min barnmorska som får de utskrivet. men jag har inte råd å plocka ut de än men jag får ju (väl?) pengar på fredag igen. (nej carl har fortfarande inte gett mig underhållet för juni)
 a ja, får se om de går bättre än med piller iaf.

sen BVC, fisen växer som han ska typ. de märktes på kurvan att han kommit lite efter de där veckorna han inte käka så bra. men ändå såg de bra ut. fick sen en spruta i vardera ben .. stackare .. blev väckt ur sin sömn å stucken i båda benen samtidigt .. a ja .. de gick över ganska fort.



när vi kom hem så klippte jag gräset och pillade lite allmänt i trädgården då de kommit på efterkälken av allt regn. men shit vilken djungel till gräsmatta jag har :p hehe .. eller hade ..




nu väntar jag bara som sagt på att pappa ska komma och sällskapa lite. behöver diska lite i lugn å ro kände jag å så ska han få hjälpa mig med skruven då. mamma jobbar över..

all for now

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin gräsmatta du har!! Vi har rullat ut det sista nu, för den här sommaren... Får bara hoppas att det tar sig nu och börjar se liite bättre ut iaf. ;-) //Cissi

2009-06-16 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0