varning för ett ordbajsande inlägg*

har haft lite annat för mig men nu kommer lite uppdateringar :p hehe



måste bara skriva att "sitta på tradera" tar väldigt mkt tid .. men roligt e de .. jag e duktig nog att bara sälja saker just nu iaf :P 20 annonser har jag ute .. :p hoppas kunna få ihop några kr iaf.



jag har fått ett veck på mitt p-plåster, e de bra? spelar de nån roll? de spelar ju ingen roll så länge jag inte har sex men tänk om jag får för mig å ha de då .. hmm .. känns inte riktigt säkert med p-plåster ju .. men man kanske vänjer sig.

jag kommer iaf ihåg vad jag INTE saknar med att inte vara gravid. MENS! finns nå äckligare ord? MENS. varför heter de inte KVINNS? hmm .. de e jobbigt, tråkigt, äckligt, otrevligt, dyrt, ivägen .. ja allt .. varför inte bara ha ägglossning .. varför denna pina med ont i huvet, ont i magen, ständig ångest (särskillt på sommaren) över vilken ursäkt man ska ha för att inte följa med på saker (typ bada) osv ..
vad har vi tjejer gjort för att förtjäna detta? hmm ..



Leo somnade nyss på babygymet .. haha .. gnäll gnäll å sen sov han .. coolt ..


han vaknade snabbt å insåg att de var otrevligt (eller nåt) :P sitter i famnen på mig nu ..

(så här långt i skrivandet har jag bytt blöja en gång, tröstat bäbis en gång, varit ut i köket en gång å kollat vad kissen hade för sig som lät så illa)




detta vaknar jag oftast upp till numera då bäbis alltid vänder sig till mage när han ska sova (å då oxå vaknar upp så)



fynden från barkarby (ja jag vet, dåliga bilder men nån sa till mig hellre bilder än inga bilder)


Beige byxa med stretch å normal midja. ord pris 899:- REA 240:-


Linne ord pris 399:- REA 89:-


Linne ord pris 299:- REA 89:-


Tunna byxor till LEO stl 74 REA 29:-



idag har jag roat mig att göra världens största lasagne. har saknat att ha min lasagne i frysen! jag älskar min lasagne. (om man nu får vara så självgod)





började se film häromdagen oxå.. tyckte den var riktigt riktigt bra .. men den var lång å kvällen trött :P:P så såg bara halva .. längtar tills jag får se andra halvan!





detta e en bild på bäbis när han försöker få tag i blomman som sitter på ryggstödet på gåstolen. han stod där säkert 10 min å sträckte sig efter den men missade hela tiden då den var för nära .. så himla söt var han :p

ska försöka finna tid att bada en sväng med bäbisen idag för de e så himla mysigt.

leo har förövrigt käkat sin första riktiga måltid idag. inte bara smakportion :p woho!!
de bjöds på kalv med grönsaker och päronmos till efterrätt och ersättning att dricka till. mätt blev han oxå :p




*ordbajsande inlägg=skriver om allt å inget. ingen ordning eller struktur .. bara massa ordbajsande alltså

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu, va stor har har blivit! Och blondare? Goding =)



Måste bara instämma på mens inlägget. Så jävla tråkigt.



Puss puss

2009-07-09 @ 10:10:11
Postat av: Sara

puss på dig med vem de nu e

2009-07-09 @ 18:38:15
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0