promenad

tog en promenad för att posta ett brev nu på förmiddagen.


å när man kommer hem ligger denna i brevlådan .. suck
'

får ta den en annan dag för jag e svettig .. hade klätt på mig för mkt kläder .. men de e svårt när de e hyfsat varmt ute och blåser som tusan.



nån mer som gillar soffan förresten, lite udda stil bara


har börjat göra ren andra soffan för försäljning oxå. ska sälja en 105-säng, en sänggavel, 2 sängbord och mitt soffbord samtidigt.
ska köpa nytt soffbord och göra iordning leos lekhörna. han ska få ett byråsystem (eller vad de nu heter) från IKEA. Typ sån:

en lekmatta, typ sån: (fast blir nog från barnens hus, inte IKEA

och små stolar och ett bord. men jag har inte funnit några jag gillar än. iaf inte på IKEA. får se om de går att klämma in allt nu när jag har den stora fina soffan i samma rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0