ååå nej, ååå ja!

grattis bäbis som e 6månader idag.
de firar jag genom att inte kunna bära dig eller nåt. har gjort illa nacken på nåt konstigt sätt. satt bara ute och surfade, gick in på toa å insåg att jag hade ont i nacken. satt mej ner vid datorn igen och nu kan jag inte röra mig. nacken orkar inte stödja upp huvudet ens. å fy helvete vad ont de gör.
bäbis sitter i gungan så jag kan putta på honom med en arm lite då å då, hoppas han e nöjd med de tills mamma kommer å kan hjälpa mig. vet inte alls vad som hänt ju .. känns ganska obehagligt då de strålar ner i ryggen lite.

en av mina största mardrömmar e att jag inte skulle kunna ta hand om leo .. (en annan e att de ska börja brinna)

nu måste jag pallra mig upp för leo e på väg ner i golvet. fan ... har så jävla ont

Kommentarer
Postat av: julia&Esther

Grattis bäbis! Leo 6 månader. Gud va fort det gått =)

Hoppas du blir bättre.

Kram

2009-07-16 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0