söndag morgon å snön öser ner


världens sötaste kille vaknade vid 8 och bara var mysig. fastän jag skulle gärna somna om vart jag pigg av att bäbis var så glad och nöjd. mitt i morgonmyset så lägger han av en RIKTIGT RIKTIGT brakare och ler så nöjt efteråt. haha. så då var de bara att gå upp å byta.

kan man bli tradera-beroende? jag drömmer tradera och de första jag tänker på är tradera när jag vaknar? borde jag inte tänka på min son de första jag gör?
har iaf budad hem div kläder eftersom jag inte kan ha nå kläder alls från innan graviditet men de gör inget. :p en ny garderob (bättre begagnad) för några hundralappar. de e underbart med internet. nu väntar jag bara på att klockan ska bli 1249 för då avslutas en auktion på en klänning som jag verkligen verkligen verkligen (igen) verkligen vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0