tråkigt ..



imorse kröp de i kroppen å jag bara kände att vi MÅSTE göra nåt .. tog en tur till hemlingby köp å handla de några småsaker bara .. bland annan nappar till flaskan för fullkornsvälling. nu har jag börjat med att sluta ge välling på nätterna igen så jag tänkte att han kanske vill ha fullkorn på kvällen istället som mättar lite mer .. typ .. :p
vi får väl se hur de går.

dagens outfit e jag mäkta nöjd med :p jag älskar de fulsnygga långkalsongsaktiga byxorna. å så fann jag en matchande huvtröja i garderoben ju. perfekt! :p
byxorna e ju köpta på REA å tröjan e beg. alltid trevligt.

idag fick jag även bekräftelsen ang dagisplats med posten. så nu e de spikat .. woho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0