senaste dagarna

igår hade vi sällskap av dumle hela dagen. höll på å somna i soffan så jag fick skicka hem honom vid 22 tror jag de var :p hehe


leo har funnit en napp igen. tycker de e skit kul att leka med :p så nej, han har inte börjat med napp.


idag tog vi en tripp till stan å hälsa på morfar på jobbet. blev lite shopping till leo oxå .. till vem annars?
3 mjukis byxor och en till sån blå stjärntröja från KappAhl fast en storlek större.
kan ju inte handla saker till mig själv. de känns lixom fel .. pengarna vi har ska ju gå till honom.

har även lämnat in lappen där jag tackar ja till dagisplatsen :p




det här fattade jag inte hur de gick till. hade gjort mat å skulle bara gå å stänga av musiken på datorn i vardagsrummet. leo är på golvet och när jag kommer in i köket igen å ser de ut såhär.. har inte hört nåt å leo e inte nerkladdad alls .. hmm .. udda .. bara å börja om ..




nu smyger sig julen sig närmare och tomtarna smyger sig fram

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja vi kanske gör det på tisdag då, men det är rätt tidigt där va? fast det var det väl i hemlingby oxå iofs. men kom på att elliot inte brukar vara på sitt bästa humör på förmiddagarna men vi får se hur vi gör. hör av mig! =)

2009-12-03 @ 22:02:26
URL: http://ynnejj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0