more things

shit vad duktig jag varit idag då.

nu har jag även; hängt andra maskinen tvätt, duschat och vattnat ALLA blommor, torkat alla fönsterbrädor, torkat gardinstängerna, torkat alla persienner (har aldrig gjort de förr, inte på nåt ställe som jag bott på), dammtorkat alla hyllor i bokhyllan, torkat ovan alla skåp i köket, torkat ur alla lådor i köket, rengjort kökslampan, torkat ur leos låd/hyllsystem, torkat av teveapparaterna och torkat ur tevehyllan (under alla sladdar och dvdspelaren osv).

så nu har ni som läser lite tips på vad man alltid glömmer att städa. de jag inte gjort som jag skulle behöva men jag orkade inte ligga på golvet å gör de e att torka alla golvlister.

när leo vaknar (han sover nu) så ska jag göra lite rent på toa (det lätta ;) ), dammsuga och torka golvet. sen tänker jag skita å allt som heter städa ett tag :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0