flumbilder :p



så här e vyn från min sovplats på morgonen.



klippte ju håret på leo å jag ser de. var VÄLDIGT långt i nacken förr ju .. även om detta e ännu en morgonbild med morgonfrisyr så syns de .. för mig .. :d haha



dear santa: jag önskar mig en digitalkamera i julklapp.

http://www.elgiganten.se/product/foto-video/digital-kompaktkamera/ES17WHITE/samsung-es17
en sån kanske?

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=2558828
eller den kanske .. ?

har fastnat på samsungs .. men vi får väl se. de viktigaste e att den e snabb att starta. som min nuvarande INTE e. de tar minst 30sek å som mest 1½min att kunna ta en bild. fatta hur kul de e när man ska ta en bild på nåt kul som bäbis gjort/gör .. suck ..

a ja ..
tack för ordet å hoppas att nån kan vidarebefodra detta till nordpålen. (för att inte blanda i hop nordpolen för jag tror inte att tomten bor i polen för i så fall han han säkert grisflue. hmm .. nog
eller med nordpoolen, för hade han bott i poolen så hade de varit svårt att flyta även om han har mkt fett att flyta på så tynger nog kläderna ner honom å då får ju ingen julklappar. å julklappar har ju barn fått i "alla tider" så han bor inte i poolen .. punkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0