lör och sön

de gick kanonbra på dopet igår. var himla mysigt och en massa folk. bomhus k:a e väldigt lagomt stor. de e så himla gulligt att se mälby-gladh familjen. de e så himla sammansvetsade. syns verkligen att de älskar varandra!


efter dopet drog jag i ilfart till skogen igen. gick nog lite för fort men jag var liiite ivrig. hans hade ju precis kommit hem från  bulgarien och jag kände mig riktigt ivrig att träffa honom.


väl där så fick jag mig en överraskning i jacuzzin. (oj lät som värsta porrgrejjen) haha .. inte så porrigt .. snarare ganska (hmm) konstigt ..
detta var de jag fick se

pucko

måste jag skriva nåt mer?

efter en pizza å ett bad så såg vi en film å sen sängen. å visst delade jag säng med en kille, fast en väldigt mkt mer hårig kille än hans.


på dagen idag bestämde vi oss för att vara riktigt duktiga och göra lite trädgårdsarbete. woho!!! hade inte så mkt bra kläder så jag gick upp å rotade lite i hans garderob efter en tröja, gissa om jag INTE valde denna:

rensade ogräs å la markväv under stenplattorna som e runt sandlådan som står på tomten (synd att jag inte har före och efter bild för fy tusan vad hemskt de såg ut innan)
å sen fick jag gå loss i buskar å rosor på framsidan. mm, kändes som en mindre orgasm. var så himla skönt :p haha .. å vad fint de blev. å va mkt ogräs de var.

efter massa timmar ute och en karl (karl som i man, inte karl som i Karl för han heter ju hans, asså hans som i Hans inte hans som i hans) som inte mådde 100% utan mer som 70% så tog vi oss in å såg en timme på en riktigt dålig film. sen lära jag hasta vidare till fridas kalas.
jag e lite avundsjuk på den hårfönen jag köpte till henne. i liked it.

kakor i massor och lite smått ont i magen när man åker därifrån. men innan vi åkte så fick bäbis gå på grönbete lite mer.

han e så himla duktig att krypa nu.



förresten så fick jag typ dödsångest i natt, hade så himla himla himla ont i magen. fick till å med väcka hans för att han skulle hämta värktabletter åt mig. trodde ärligt att jag skulle svimma för de gjorde så himla ont.
å de värsta var att de hänt lite förr å idag känner jag oxå av det. jag ska lägga fram tabletter så jag inte behöver leta efter det i natt om jag skulle behöva de.

nu har bäbis somnat å jag skulle oxå behöva sova, för även om jag var vaken hyfsat sent i går och upp mitt natten med massa ont så kunde jag inte sova längre än till 8 imorse. suck ..
varför kan man inte vara ungdom längre? :p nej förresten de vill jag inte, slösa bort dagarna på att sova .. nej, fy,

a ja, lägga fram tabletter nu.



ps, nu tror ni att hans med stort h e efterbliven som tatuerar sig och går omkring i röda pandatröjor. inte riktigt hela sanningen :P men ni får gärna tro de men jag vet vad som e sant :P

ps2. fan jag har inga värktabletter

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahah vad roligt!! Äntligen dessa rosenbuskar ;-) Skrattade gott när jag läste det.

Tror för övrigt att tatueringen var en henna, oxå rätt skoj ;-) //Cissi

2009-08-24 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0