update

nä ingen teve. ska hålla mig .. har ju inte behov av det precis just nu.
blev att jag blondera håret istället. sitter med färgen i just nu. har faktiskt även hunnit med å görabarnmat för första gången. e inte riktigt klar men snart så. blir kyckling med ris och morötter. har även gjort jordgubbspure! den var god! :p
hihi


börjar bli blondare



förra veckan skrev jag att bäbis började bli snabb men de e ju inget motför nu! gud så fort de går (dubbel mening) de händer verkligen mitt framför mina ögon. tycker synd om pappor som inte får vara med om detta alla timmar på dygnet (för visst e de väl mestadels pappor som jobbar när bäbisar e ca 7månader?) :p
a ja ..



nu kommer 2 helt ointressanta youtubeklipp som typ e likadana:




update:
nu e jag klar med barnmaten, å herregud så mkt jobb för så lite. nej de blir burkmat ett tag till!!!

ser riktigt läskigt ut. detta e ca 3-4leo-portioner
å massa massa disk blev det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0