tråkig dag igen .. :P

de blir vad man gör de till så jag ska väl inte klaga. :p



har varit ut till valbo å köpt presenter till helgen. e dop för robin och födelsedagskalas för min stora minsta kusin.

har jag förrsten sagt att leo kryper nu. alltså riktigt kryper, en hand ett ben i taget? om inte:
leo har börjat krypa nu.



mina tomater i uterummet går det segt med oxå men de e MASSOR på plantorna men de e gröna. har en röd å en orange bara.

morötterna går de bättre med. men jag käkar ju inte så mkt sånt. jag drar bara upp dem å kollar på den å sen slänger :P haha ..
de e fina iaf :P haha
å massa plommon har jag. nån som vill ha så e de bara gå hit å plocka. säg till innan bara så jag inte blir rädd att de står nån på tomten å grejjar. :p



tog en "jättefin" bild på leo under bordet nu.




ikväll blir de ingen friskis utan jag tar 30min fejkyoga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0