regn!!!

å vad jagälskar att vakna upp till dånet av spöregn! skrattade hela vägen till brevlådan för att hämta tidningen (för den var riktigt lång idag) å de låter så härligt inne. jag älskar regn!



i garaget bredvid mej står aldrig nån bil men 2 ggr nu på en vecka har timern till motorvärmaren varit uppdragen. riktigt läskigt tycker jag.



bäbis har börjat krångla på kvällarna nu .. trist värre .. nattningsproceduren har tagit mellan 2 och 4 timmar senaste 2 nätterna .. så himla tråkigt för då får jag ingen egentid på kvällen alls å tillslut blir ju jag oxå trött å då mer irriterad. suck suck ..
drömde förresten i morse att jag fick jobb.

idag e planen att njuta av regnet å kanske orkar jag städa ur å organisera bokhyllan (ser ut som ett mindre bombnedslag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0