natten

å vad natten var bra..
bäbis skötte sig utmärkt å jag fick sova så bra.
tyvärr spökade mina drömmar för mig. drömde mardrömmar å kunde inte sova. trist värre.
men när man får somna om för att vakna upp till världens bästa väckarklocka så glöms alla hemska drömmar.
de värsta med drömmen var att de handlade om nåt som jag älskar så himla mkt. de handlade om bergochdalbanor. fast de var inte bergochdalbanan som var läskig utan de var innan vi skulle åka, nån kom förbi å band fast oss för att slå ihjäl oss en efter en.

a ja ..
idag ska jag köpa gardiner och käka tjingtjongmat. de e planen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det ska bli kul. blir nog svårt att få med tony dock, han kan inte åka ifrån jobbet direkt så jag får nog gå själv ändå.



hoppas han gör det snart då, fast han verkar inte särskilt intresserad av att vända sig alls åt nåt håll direkt. men det kommer väl =)



bra fråga, vet inte alls... vad tycker du?

2009-08-21 @ 14:26:54
URL: http://ynnejj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0