människa igen

nu e jag människa igen. har inte sovit dåligt men var trött som tusan imorse så nu har vi sovit lite över en timme. :P hihi

jag nämnde ju för några dagar sen att vi skulle sluta med nattvällingen och de har gått kanon ju!!! inatt kan jag inte ens minnas att jag vakna en enda gång av att han skrek efter mat, men han gjorde de nog men somnade om fort så jag knappt märkte det. det betyder att jag legat i min säng HELA natten utan att gått upp en enda gång!!! första gången på över ett år ju! till å med när jag varit barnfri har jag varit upp ju.
å natten innan inatt gick bra med, han vakna bara en gång men skrek i över en timme. men jag överlevde ju det med! å han med för den delen.

de e fortfarande ganska städat hemma så funderar på att gå ut å pilla lite i trädgården för att inte stöka till inne .. haha .. har ju en del å pilla med ute.

måste handla lite ikväll oxå men de blir sen de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0