många små

åååå så skönt de var att jympa! nästa vecka e sista gången ute .. :p ser redan fram emot den barnfria timmen ju.



vi hade en helveteskväll igår .. jag var helt labil å trött som ett as men de var inte bäbis. han somnade vid 20 som vanligt men sen så vaknade han vid 22 (då har jag sovit i 10min kanske) å sen vägra han somna om. å jag blev mer å mer frustrerad.
tack martin för sms-stöd.

å sen när han skulle sova middag idag på morgonen så VÄGRA han å somna. ååå .. jobbigt värre.. jag orkar inte detta just nu. nu ska ju allt vara jättebra ju.



jag e faktiskt riktigt nervös inför imorgon. verkligen inte likt mig .. men jag hatar verkligen när man förväntar sig nåt å så blir de bara pannkaka så jag försöker kväva mina känslor lite.



imorgon kanske vi ska träffa en kompis från högstadiet som oxå fick barn i vintras. vi får se. kan bli kul eftersom man inte e bortskämd med bäbisar direkt.



lovade bild på min begagnade spjälsäng oxå. den e hur bra som helst.


fick även en vinteroverall av tjejen jag fick sängen av å den var till riktigt stor nytta i vintras.
tack tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0