krångel krångel

asså ärligt .. bara för att man inte har ont får man ingen hjälp.

ringde tandläkaren (sätra) i morse 0730, de hade inte tid att laga min tand förrän nästa vecka å så länge vill jag inte vänta. å de går nog inte heller för de e ju inte behagligt direkt med ett stort hål i en av tänderna.
men iaf, hon skicka mig vidare till 1177 för att få tala med jourhavande tandläkare. telefonkö även där såklart. kom fram vid 09. men hon kunde inte hjälpa mig mer än att säga att andersberg hade jouren. så jag fick ringa å sitta i telekö igen. som tur e gick de väldigt fort. men andersberg sa att de bara tog emot folk som hade ont. så hon sa att jag fick ringa till sätra igen. så jag ringde sätra igen.

a ja .. summan av kardemumman och en massa tjat så fick jag tid i sätra imorgon 12.10 ..
ja tack för de .. typ ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0