blåsor :-(



nu har jag jobbat ute så mkt att jag har blåsor på händerna. rockigt med pippi-plåster. borde nog köpa nåt mer pojkigt för tror inte att Leo vill ha pippi-plåster ju. :P hihi



ons:
Dammsuga
KLAR Plocka ur bordet (ge plats för det nya)
KLAR Org. räkningar (redan klart)
KLAR Klippa gräs på framsidan
KLAR Rengöra barnstolen
KLAR Rensa (lite) i rabatten på framsidan


tors:
Klippa gräs på baksidan
KLAR Gå med utekomposten (skottkärra)
KLAR Damma hyllan i kök + i v.rummet

Köpa: pot.sallad
            potatis
            morötter
            salt
            sås
            dricka (trocadero antar jag om jag nu ska bjuda hit brorsan å linda)



nu e de lite vila. bäbis har sovit i över en timme så jag får nog vila lite innan han vaknar. (å så ska man inte skriva för nu hör jag små hmm-ljud från hans rum)

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0