bilder från promenaden och div

jag vill inte sova. jag ska inte sova. jag vill int....







bäbis skötte sig utmärkt på promenaden. hade ju en del problem med honom innan han kunde sitta upp med att han ogillade vagnen. men nu funkar de jättebra. känns skönt. även om vi inte går på så många promenader så e de skönt att de funkar när man väl gör de.

förresten så sover han inte än. han fintade mig. han ligger i sin säng och jollrar å tränar på å krypa. typ :P
just nu ligger han tvärs över med ena foten utanför spjälorna. förresten e de nåns barn som ligger på "rätt" längd i sängen. asså jag tror leo alltid ligger på tvären.

hmm .. undra när jag blir så pass trött att jag kan sova då ..
blev ingen film heller för jag hade kopplat om dvdn å ps2an .. har börjat spela guitarr igen. å de går inte å se på film genom ps2an för bilden blir alldeles grön.

åker nog iväg å kyrkspanar imorgon. lite kul eftersom jag själv skulle pusha för den kyrkan vi ska kolla på. fast å andra sidan. den e ju min! jag ska ju gifta mig där .. (nån gång) haha
inte så svårt att förstå varför jag pushar för den då.

imorgon dyker hans upp här igen. känns himla trevligt måste jag säga. dock så ringer varningsklockorna lite, kan man bli FÖR lika? allt från samma värderingar till matvanor. a ja de e väl bara å rida med på vågen medans den fortfarande bär.

nu e klockan 0340 å bäbis sover, kanske e lika bra å stänga av å kolla på dålig teve istället. chansen e ju större att man somnar då iaf.

undra hur länge jag får sova imorgon. hoppas till 08 iaf.

BTW så har jag fått hyllan nu. de blev .. färgglatt .. :p bild fixar jag imorgon när de e ljust.


god morgon!

Kommentarer
Postat av: julia&Esther

hahaha...Esther sover också på tvären!

2009-08-12 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0