ärligt ..


.. e de ingen mer än jag som längtar efter regn och mer humana temperaturer?
gick iväg och gungade med bäbis nyss å kunde bara drömma om å ha en pool. åå pool .. funderade ett bra tag om jag skulle åka å köpa en liten plaskdamm men kom snabbt till insikt att pengar och säsong e snart slut.

men de var roligt att gunga iaf




förresten, som syns på mitten bilden så suger han en del på tummen nu mera ..

nej blir ingen pool utan de blir dagar inne istället för de e så himla varmt ute

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag! jag längtar efter regn men skulle nöja mig om det bara blev lite svalare. helt olidligt nu ju, och bebis håller på att flyta bort och gnäller. man vet inte riktigt vart man ska göra av honom.



vi kan väl hitta på något nästa vecka kanske förresten? eller möjligen veckan efter, det kan vara ganska fullt nästa. vi får se. =)

2009-08-07 @ 22:13:49
URL: http://ynnejj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0