Vila- i morgon kanske :p

mm .. blev en sväng till barnens hus på dagen å sen till mormors jobb en snabbis. skönt å komma ut lite även om jag e trött trött trött .. :p

när jag kom hem slet jag upp de 3 lavendelna som stod på framsidan. har nog aldrig sett så stora lavendel förr. men nu e de borta iaf.
nu ligger bäbis i dvala på soffan, när han slumrar ska jag gå ut å vattna gräsfröna som vi sådde på baksidan. (lät som de var ett fåtal men de e en hel del nytt gräs som ska upp)



tänkte på en sak idag. de e väldigt "modernt" att fota numera. att göra saker och fota allt. fina bilder, portätt, macro, vyer osv. men vad hände med att njuta av upplevelsen.
var ett par på teven som flög helikopter och båda två höll på å fota hela tiden. visst man vill gärna ha minnen och sånt men de kändes lite som att fotograferandet tog bort en stor del av upplevelsen.

luta er tillbaka och njut av livet!

över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0